Jag 23 år

Ja man har hunnit fyllt år också. I måndags rättare sagt.
Dagen började med frukost på sängen och massage av min andre hälft.
Sen blev det kalas med go fika och tårta. Mycket trevligt, fulla köket blev vi :-)
Roos, Anton och Anna kom med en fin teckning och en snigel till akvariumet mitt :-D Tack.
Den trivs bra där bland de andra fiskarna, bra på städa är den också, ganska söt faktiskt ;-)



Fick för några veckor sedan en tidigt födelsedagspresent av älskling.. nämligen ett par slalom skidor, pjäxor till dem och stavar. Jag trodde inte mina ögon när jag öppnade dem. Ett helt slalomkit. Till mig?! De var så fina så jag hade nästan svårt att ta emot dem. Så nu äger jag ett par egna :-) Har endå hunnit åkt en hel del med dem, får se om det kommer hinnas nå mer innan säsongen är slut. Tack åter igen underbara Gustav



Bilder från kalaset





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0