Påsk helgen

Oj Oj Oj, påskhelgen var minst sagt crazy!!! ;-D
Det gick upp och ner men oftast upp. Vi åkte i backen så benen höll på ramla av och att åka slalom när man är bakis piggnar faktiskt upp en. Afterski stod på chemat och sen ut i backen igen. Ramlade gjorde man ju några gånger, men det hör till ;-) Upp tog jag mig och ner kom jag definitivt. Det blev mycket thjo och tchjim under kvällarna och pizzor flög medan ölen sprättades allt eftersom. Efter flera timmars åkande i backen så var ett bastubad mer än efterlängtat under kvällarna. Det fotades en hel del och några pinsamheter fångades på film.

Haha, tro mig det var en helg att minnas.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0