Påsk i Kåbdalis

Igår kväll var jag duktig och bakade snoddas, chokladbollar och hallongrottor.
Mamma ska vara snäll och baka bullar innan måndag, så jag slipper det :-)
Idag åker jag till Piteå för att handla mat inför helgen med Älskling.
Sen blir det att rulla bilen mot Kådalis på fredag morgon. Där vi ska befinna oss hela helgen.
Jag, Gugge, Erik, Emma, Tobbe och två bröder till Tobbe har hyrt en stuga.
Det kommer att bli mycket slalom och fest hela helgen.
Andreas ska vara snäll och ta hand om Cita medans jag är borta :-)

Glad påsk allihopa!!

Mina snygga pjux och skidor ;-)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ha en trevlig helg,å kör lungt både på väg å i backen

2010-04-01 @ 14:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0