Urk!

Suttit och pluggat hela kvällen i tre timmar!!! Gode duktig jag känner mig, men är mycket mer som ska in i min lilla hjärna. Det blir varje dag nu fram till onsdag kväll. Varför ska man alltid spara allt till sista dagarna.. när man haft flera månader på sig. Är jag ensam om att spara pluggandet tills det börjar bli dags för sjävla provet.. Typ kvällen innan brukade jag alltid plugga gärnet till de flesta ämnena, varför skjuta på det så himla länge för?! Fast nu började jag ju faktiskt 6 dagar innan provet hehe :-) Ska bli ENORMT skönt när det väl är över!!

Djuren där ute i skogen, snart får ni passa er för mig ;-)



Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Det ska nog gå bra. jag pluggade i en-två veckor "privat" och hade tre fel på småviltet. Sen då jag skulle skriva högviltet så öppnade jag böckerna men stängde dem lika fort. Kändes onödigt att läsa samma sak igen trots det gått tre år eller nått sånt sedan förra provet. Högviltet spikade jag.

Lycka till.

Kram, Andreas & Wolf

2010-04-25 @ 07:58:05
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0