En förlorad bror

Nu kände jag att det var dags att dela med mig av denna filmsnutt som jag suttit och knåpat ihop för flera månader sedan, i februari rättare sagt. Den har hjälpt mig att bearbeta sorgen och jag har ofta kollat på den i min ensamhet och bara tänkt och funderat. I början grät jag mest och kände den stora sorgen men nu när jag tittar på den så vet jag att han har det bra där han är och livet går faktiskt vidare, fast än det är väldigt tungt att tänka så.

Jag hoppas alla ni, lär er att uppskatta livet.
För livet är någonting värdefullt som man ska vara rädd om.

 

Och nu vill jag bara meddela att jag tar en bloggpaus.
Det är mycket som ska redas ut i framtiden och jag får återkomma med hur det blir med det.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Fin film. Var en fin resa vi gjorde tillsamans det året.

Kram

2010-08-29 @ 23:17:53
Postat av: Johanna

Otroligt vacker film, mina ögon var inte torra många sekunder. Livet är svagt och du har så rätt man ska uppskatta den korta tid vi är här men det är inte lika lätt som det är sagt och många kommer nog på det alldeles för sent. Som din blogg så fint heter; Livet är vackert, det stämmer verkligen. Kram till dej

2010-08-30 @ 08:10:19
URL: http://roosjohanna.blogg.se/
Postat av: mamma

Så gulligt å fint av dig.

2010-08-30 @ 09:41:00
Postat av: Hanna

Hej Sandra!

Tack för din kommentar hos mig!

Vilken fin film du gjort till din bror... inte ett öga torrt :)



Nej, katten My kom aldrig hem... men vem vet, hon kanske finns därute än.. och hittar hem nån gång :)



Ha d gott!

Kram Hanna



2010-08-30 @ 12:39:51
URL: http://hannashantverk.blogspot.com/
Postat av: Anomym

Mycket vackert!

2010-08-30 @ 14:05:21
Postat av: Johanna

Vilken fin film! Man ska verkligen uppskatta livet varje sekund :)



Emma är frisör, men jobbar nu på ett boende. Hon flyttade ner dit för att hennes kille är därifrån :) Dom fick deras lägenhet genom övikshem (ovikshem.se) Det är typ som skebo.

Sofie funderar på att flytta dit för att hon tycker det verkar vara en fin, mysig stad med mycket att göra. Men hon hade även hittat en utbildning hon kanske ville gå :)

Nja lite trögt är det att läsa en engelsk bok, men den är väldigt intressant så det går bra :)

Ha det så bra och lycka till med allt! :)

2010-08-30 @ 18:06:39
URL: http://joolindholm.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jätte fin film du gjort sandra! fällde flera tårar!<33

kramar till dig, från mig.

2010-09-06 @ 19:49:13
URL: http://cheze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0