Lite uppdatering

Nu har Gugge börjat om jobbet efter semestern. Så allt är som vanligt igen i vardagen.
Jag har fått besked om skolan nu, och jag börjar i Januari! :-D
Då hinner jag spara mer pengar, leta rätt boeende osv.

Väntar fortfarande på besked om jag kom in på nån hundkurs i höst eller inte!
Hoppas verkligen på det :-D

Nu har jag anmält mig till ännu en kurs via shu, så det är bara hålla tummarna:-)

Shäferspecielen gick inge vidare i söndags, domarn var sträng så hon fick sin första 3a.
Men det var kul att ställa endå och jag bytte några ord med domaren efteråt, hon berättade en hel del tips och gav kloka råd så det var trevligt och intressant.
nu blir det inge mer uställningar iår.
Nu hoppas jag bara på att komma in på en hundkurs med min älskade hund! ;-D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0