Handsfree bälte

Gugge är på firmafest på Pite havsbad med Pite Energi, fubbit =/ Men jag har haft mysigt och trevligt hemma hos min snälle bror Andreas tillsammans med mamma =) Jag och Andreas åkte först till solbacken för att kika in på ArkenZoo en snabbis och köpa var sitt hands-free bälte till våra hundar. De har kampanj nu så vi passade på, (Ord.pris: 379kr. Nu: 198kr) Jag ska nog inte börja använda mitt förns då vägarna är fria från is och snö, då man kan bröja jogga med Cita. För i sommar då jädrar är det kondisen som ska UPP UPP UPP =D
Nåväl vi köpte ingredienser till en god sallad som vi gjorde och såg sedan Lets Dance och serien Solsidan.. som för övrigt är en JÄDRIGT bra svensk serie, garvar varenda gång =)


Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Jo tack, det var halkig som F¤# :)

2010-02-20 @ 10:42:51
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0