Kvinnliga företagare

Oj vad de här dagarna har gått fort! Jag har haft trevligt med intressanta, roliga och fängslande föreläsningar från flera olika kvinnliga företagare. Det har verkligen varit dagar att ta åt sig mkt info och jag har blivit peppad till tusen!

Jag har tydliga mål med mig själv inom mina snara framtid. Så jag hoppas verkligen att jag når de målen och det ska bli en ren fröjd att få bocka av dem en efter en. Att lägga upp mål åt en själv är inte så jädra dum idé. För er som inte vet så har ju alltså jag tänkt starta ett eget företag. Målet är innan jag fyllt 25 år eftersom då får jag 6 månaders starta eget bidrag. Affärsidén är så gott som klar, men mer säger jag inte. Dels för att jag inte vill att någon ska sno min affärsidé såklart, och dels för att folk inte bemött mig med så mycket tro och stöd när jag berättat om min dröm för dem. Inga namn nämna. Min affärsidé är min dröm och jag tror på mig själv.

Jag vill.

Jag kan.

Jag ska.

Vägen är krokig men jag ska visa er!




Kommentarer
Postat av: mamma

Man ska ha drömmar,och tro på sig själv,förr eller senare så händer det.kram

2010-02-19 @ 10:32:13
Postat av: berit

man kan det man vill - lycka till!!!

2010-03-02 @ 21:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0