Tjejer på väg

Nu blir det att pröva fara en sväng med sparken och Cita =) Sen ska hon få vara med mormor och morfar. För matte drar mot Piteå havsbad med gratis buss, och gratis fika på bussen. Gratis lunch på hotellet. Konferens. Föreläsningar om att starta eget och olika företags erfarenheter m.fl. Roliga aktiviteter. Underhållning. Övernattning för halva priset. Hotellfrukost. Gratis lunch. Jaaa visst är det härligt när saker och ting är gratis??! :D Det är just "Tjejer på väg" som ordnar allt.

Jag hoppas det kommer bli trevligt och att det är många trevliga tjejer med på resan =)



Kommentarer
Postat av: mamma

Det blir säkert roligt,grattis på namnsdagen,kram.

2010-02-17 @ 09:58:41
Postat av: Andreas Lundqvist

gick ut med Cita och WOlf då jag kom hem. Inte roligt, de hade typ inte träffat varandra. (Cita hade hållit sig i ditt rum) De drog som f.a.n till stålberget. Sen gick det lite bättre.



Cita var som tokig då jag kom, trodde sen de skulle dräpa mig då Cita ville krama mig och Wolf henne (som vanligt, tjejtjusarn)

Kram, och ha det skoj

2010-02-17 @ 19:18:22
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: mamma

Trevligt blir det säkert,och en erfarenhet rikare

2010-02-17 @ 19:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0