Måndag

Hade ute katterna flera timmar under dagen. Sen gick jag till arbetsförmedligen och snacka med dem och fick fick en underskrift för aktivitetsstödet. Sen åka och handla en massa käk för över 1000 spänn!!! Räknar med att de ska räcka ett bra tag också :-)



jag hade tänt grillen, kokat färskpotatis, gjort sallad, dukat och blandat sommarsaft så när Älskling kom hem efter jobbet fick han direkt ställa sig och grilla :-) Då åt vi vår första middag utomhus tillsammans ♥


Mums va gott de var :-)


Sen kom Erik på besök och vi drack kaffe utomhus, sen åkte vi till Hamenviken och badade. Fast inte jag jag satt på stranden med Cita ;-)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Ser ut som att Cita njuter av dofterna.

Kram

2010-07-13 @ 12:24:44
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0