Vart leder vägen?

Gugge fick ta min bil i morse så han kunde ta släp och åka till gällivare för att köpa en motorcykel. Jag tog då hans bil till jobbet och jag lovar att man håller sig på helspänn även den segaste morgonen. Backspeglarna darrade så mycket så att om jag hade en bil bakom mig så såg det ut som tre haha. Stenarna, som kastades upp mot bildens underrede från den nyasfalterad vägen, lät som de skulle komma in i hytten. Men jag gillar Gugges Padjero väldigt mycket endå, den har en charm och en personlighet.

 

På väg hem efter jobbet.


Solen sken och bländade starkt i ena backspegeln.


Nästan inge trafik.


En snarkande hund där bak.


Sweet Home Alabama hördes från stereon när jag närmade mig Piteå och slutade på parkeringen till vårt hem

 

Är livet härligt eller vad?


Kommentarer
Postat av: My

sv; Åh, fan vad nice :) kan du skicka filmerna också? [email protected] är min mail.

2010-07-02 @ 16:51:54
URL: http://korvstumpen.blogg.se/
Postat av: mamma

Ibland är det väl härligt,som idag.En varm å skön dag utan stress,besök av Andreas å Wolf.

Du hinner väl städa när du kommer hem??

2010-07-02 @ 20:25:27
Postat av: Jeanette

mysig bild :)

2010-07-04 @ 01:30:26
URL: http://jean1e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0