En gullig mamma på besök

I morse ringde mamma och fråga om hon kunde hälsa på. Självklart, men hon fick ta det som det var :-) Nån timme senare var hon här och vi började med en gofika på vår uteplats :-) Sen åkte vi in till centrala pite med Gugge och köpte var sin mjukglass. Jag mamma och Cita gick sedan hem från stan, det var mycket trevligt. Hemma fixade vi lite i lägenheten och mamma visade lite hur jag kunde sy köksgardinerna, så sen sydde jag en kappa till vårt kök. Blev mycket nöjd och mysigt blev det. Gugge har satt upp badrumsskåpet, krokar och en lampa på toan. Sen installerade han även tvättmaskinen, så vi har hunnit tvätta en tvätt med handdukar :-) Medan han gjorde det så lagade jag en go middag till oss tre. Potatis & lax med fetaost, creme fraish och ärtskidor. Blev MYCKET gott och kommer absolut att lagas fler gånger! :-D







Kommentarer
Postat av: mamma

Ni kommer att få det mysigt ni har så fin lägenhet

Maten var väldigt god,Du är duktig på att sy.det finns de som inte kan eller inte vill

2010-06-14 @ 09:35:08
Postat av: erika

Åhh så gått de såg ut :P

2010-06-17 @ 20:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0