Ogräsrensning på hög nivå

Eftersom jag inte fått något jobb ännu och BeSt Lantburk behövde piffa till sin trädgård och få saker och ting målade, när de själva inte får tid till det, så tänkte Berit på mig :-) Hon frågade helt enkelt om jag ville jobba för dem i 1 månad. Ja varför inte?! Jag verka rju inte få något annat jobb i nuläget och jag gillar ju att hålla på med trädgår doch måla saker. Vi bestämmde att jag skulle börja den 14:onde, men de ville gärna ha hjälp en dag innan examen så i Tisdags jobbade jag i Nybyn. Det blev massa ogräsrensning och plantering av nya blommor. Kul var det men tid tog det. Kan säga att det kändes i händerna dagen efter :-P Att se förändringen är nog det roligaste.

Före



Efter



Jag fick åka in till Älvsbyn för att köpa lite blommor och jord, det var kul :-) Fast det var lite pinsamt att jag råkade glömma lämna tillbaka 6kr från växeln som fallit ut i fickan min.. :-P Berit om du läser det här så får du dra bort det från lönen ;-P


Roligt var det och fint blev det. Solen sken hela dagen och fick en jättegod soppa till lunch som Berit lagade. Här är lite fler bilder.



Kommentarer
Postat av: mamma

Det syns verkligen vad du gjort,fint

2010-06-13 @ 21:02:35
Postat av: Jenny

Det blev jättefint. Bra jobbat. Kram till er alla. Hälsa mamma

2010-06-13 @ 22:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0