Ylvas bal

Gustavs lillasyster hade sin bal i onsdags. Hon frågade mig för länge sen om jag kunde sätta upp hennes balfrisyr. Självklart kunde jag det, jag tycker ju det är så roligt att pilla med andras hår :-D Så på måndagen så provade jag sätta upp en frisyr på henne och hon fick godkänna om det funkade på balen, sen så var det ju bra att kolla hur lång tid det skulle ta ungefär. Så efter lite drygt två timmar så hade hon en vacker balfrisryr på skallen. Med många klämmor och mycket hårspray så satt den på plats och hon blev så vacker! 



Hon ville även jag skulle sminka henne så det gjorde jag efter frisyren :-) När allt var klart sa hon att hon kände sig som en docka.. Frågan är bara om man ska tolka det som bra eller dåligt ;-)


Dagen innan balen blev jag tillfrågad att vara chafför fram till röda mattan också. För deras chafför kunde tyvärr inte. Så det blev en fullspäckad dag med balgrejsimojs :-P Ganska rolig dag.


Vacker som bara den i sin fina klänning :-)


På röda mattan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0