Cat fight

Panter har varit i sitt första riktiga kattslagsmål. Jag märkte det eftersom han låg på samma stol en hel dag och vilade, nästa dag var han redan piggare men hade fått några småsår och ett djupt sår vid ryggraden. Så jag rakade honom med hårtrimmern vid såret och kommer nu att sprita det morgon och kväll tills det fått en skorpa. Så förhoppningsvis kommer det läka fint av sig självt. Katter har ju en himla bra läkningsförmåga.. Nio liv du vet ;-)

Han är fin min Panter, och jag slår vad om att katten han slogs mot är mer illa däran ;-)




Kommentarer
Postat av: mamma

man ser hur fin päls han har den riktigt blänker

2010-03-15 @ 21:35:37
URL: http://cheze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0