Finns de nå sötare

Annika vägrar dricka ur vattenskålen som står på golvet, hon ska alltid dricka ur krukor, vattenkannor osv. Gärna vatten som stått ett tag, eller så sitter hon vid vattenkranen och helt enkelt väntar tills man slagit på den så hon kan drick direkt ur den. Hon är ju en fin dam som vill bli behandlad därefter :P Haha så har hon alltid varit, det vet ju ni som följt henne sen kattunge. Min fina tös.




Föresten vad tycker ni om filmklippen??
Ska jag fortsätta med att lägga in en film då och då?
Jag tycker det är rätt kul att dela med mig av dem =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hon är lite speciell.ett tips kolla bakgrunden när du filmar.Det där blev en reklamfilm.HiHi

2010-03-03 @ 09:13:26
Postat av: sandra

Mamma: haha men mamma vem bryr sig om det står en tom ölburk i fönstret ;P

2010-03-03 @ 09:53:53
Postat av: Andreas Lundqvist

Film är alltid kul...

2010-03-03 @ 17:02:52
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh så söt <3 jag tror jag blir kär! vill också ha en kissekatt! jag röstar för mer film :D

2010-03-08 @ 20:37:29
URL: http://roosjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0