Tis 9 Mars

Idag började dagen med 45 min träning med cita - lydnad & sökövningar. Efter det har jag suttit och räknat matte på Miroi inne i stan. Ska dit imorn igen och räkna mera. Jag har nu gjort klart alla test och håller på med lite repetion inför provet jag snart ska boka. Ska bli skönt när matten är över =D
På vägen hem idag så var jag förbi djuraffärn men de hade inte inne några "kvinnliga" mosaik guramis. Så min pojk-gurami får helt enkelt vänta på en ny partner ett tag till :-)

Nu har jag och Gugge ställt oss i kö på fler lägenheter, i veckan kanske vi ska kolla på dem =) Spännande!

Nu ska jag föbi mamma i som är hundvakt hos Andreas just nu. Tänkte hundarna skulle få busa lite och jag kan vara social med mor min en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0