På stan med mamma

Idag har jag haft jätte trevligt på stan med min gulliga mamma =)

Jag fick agera som packåsna åt hennes kassar, men det gjorde jag mer än gärna.
Hon använde upp sitt present kort på 300kr på Duka och köpte lite nytt garn.

Sen köpte hon också en jätte fin sommrig tröja.

 

Jag hämtade Cita från bilen för att gå på Björkis för att prova ut en nordisk sele till henne.
Jag beställde en svart i hennes storlek som de ska sy till reflexband på =) Den blir klockren!
Så för hoppningsvis blir den klar innan hennes födelsedag den 21 mars.

 

Sen åkte vi till Stigs Konditori och jag bjöd mamma på lunch.

Jätte goda varma mackor med ishavsröra inuti och saftig sallad på sidan om,

kan verkligen rekomenter det =)

Till efterrätt bjöd mamma på var sin god kaka.

 

Sists men inte minst åkte vi och hämtade min bil från service. Sen handlade vi på coop.


Tack min underbara mamma för en härlig dag med dig =)
Det måste vi göra om. Älskar dig!

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0