Första springturen 2010




Det blev inte att inviga cykeldatorn idag som det var tänkt.

Utan det blev något ännu bättre!! Jag blev hurtig och sprang första springturen år 2010 :-) Cita tycker det är så kul när matte springer bredvid henne istället för att cykla. För Cita blir det som en enda stor lek :-) Dessutom springer vi i samma takt så det är toppen! Kändes mycket skönt och uppfriskande :-D Solen sken och jag kommer nog ha träningsvärk i benen imorn! Jag börjar lågt för att öka för varje springtur. Så idag blev det 30 minuters powerwalk och 15 minuters springande. Nästa gång ökar jag det sistnämnda :-) Målet är att få bättre kondition. Haha och det målet kan ju inte vara så svårt eftersom min kondition inte kan bli så mycket sämre än vad den redan är ;-P

På vägen hem så var en gamal klasskompis Johanna Lindholm ute på hennes föräldrars gård, så jag stannade för att säga hej. Deras hund hade fått 11 valpar nyligt så jag fick gosa lite med dem :-) 11 stycken lurvtussar!!! Mys*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0