Härlig dag

Dagen började med fågelkviter och blå himmel :-D



Jag och Cita leta en bra plats att lägga spår på ikväll..
Sen vila vi på gräsmattan en stund ♥


Sen körde jag till Kåge för att inhandla till surströmming :-D ..som jag och mamma sedan åt ute i det fina vädret! Åååå va gott det är med suring ;-) Första mackan hettsäter man alltid för att det är så gott, sen kan man njuta av macka nr2. Fyra surströmmingar slang ner i min mage :-)


Jag busade lite med Cita ;-) ♥ Är hon inte söt?


Sen gick jag ut på en skogspromenad med Cita och Wolf. Hann inte så långt så kom Andreas hem efter jobbet och mötte oss i skogen :-) Vi hann träna rapport en gång och lite sökövningar. Snacka om perfekta vägar det fanns där. Det var som gjort för hundpromenader. Hoppas jag och Cita hittar liknande vägar i Pite sen :-)



Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för en fin dag.

2010-05-19 @ 22:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0