Helgen med ♥

Oj, nu har helgen sprungit förbi mig och imorn är det redan måndag igen :-( Älskling kom hit i torsdags kväll och åkte hem nu ikväll. Med sig tog han Sessan som jag nu haft i en veckas tid (skriver ett separat inlägg om hennes tid här senare). Det har varit en jobbig men trevlig helg. Känslorna har svajat och humöret likaså. Men är glad att det mesta löst sig. Nu ses jag och Gugge inte förns 2 veckor igen. Känns fruktansvärt jobbigt varje gång man ska säga hej då till varandra och man vet att det dröjer ett tag tills man ses igen. Men vi börjar ju bli proffs på distansförhållande nu. Eller?!??! Är bara sååå fruktansvärt less på det!!!!


Jag och Carmencita sommaren 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0