Hundvakt

Idag har jag skött om Wolf. Vi busade på gräsmattan när vi vakna och Cita jagade Wolf några varv runt huset. Sen blev de fort trötta eftersom de var så varm ute. Jag flyttade målarställningen och började skrapa och fasadtvätta fönstrena.. Imorn ska jag fortsätta och kanske hinner börja måla på dem också :-)

Vi två tiden så promenerade vi över till Daniel & Ulla för att se hur det var med deras ilo. Han har legat på djursjukhuset i Lule några dagar, fått dropp och medicin. Han har tappat mycket vikt och muskler men nu är han som tur var på bättringsvägen, så han kan bygga upp sig lite igen :-) Det var kul att se honom med lite leklust i sig fast än han haft det jobbigt sista dagarna..

Sen har jag satt några solrosfrön idag, vi får se om det blir nått ;-)


Kommentarer
Postat av: Andreas

Snyggt gruppfoto

Kramis

2010-05-21 @ 06:35:56
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: mamma

Tre stora hundar,fina

2010-05-21 @ 08:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0