Milen

Kände att Carmencita var redo för att springa milen idag, och så blev det. Jag invigde min cykeldator och den visade 1 mil och 300 meter :-) Solen sken men det var endå inte så varmt ute så jag tänkte att det skulle passa perfekt för henne att springa i det vädret. Hon var glad och höll ett bra tempo hela tiden. Jag hade henne för det mesta lös bredvid cykeln, hon är ju så lydig och det går faktiskt bättre så :-) Då ser jag lättare på henne när hon börjar bli trött osv. Fast vi tog det rätt lugnt, det tog 1 tim och 5 minuter. Men jag kan ju säga det att det var en slagen hjälte som la sig på gräsmattan när vi var hemma igen ;-)

Jag satt bara på bron och tittade på henne en lååång stund. Jag tänkte då att jag måste vara den lyckligaste människan på jorden som får ha henne som en stor del i mitt liv och att just jag får vara matte till en sån underbar hund ;-)

Jag älskar dig min Cita


Kommentarer
Postat av: mamma

får hon inte ont i tassarna springa så långt

2010-05-06 @ 22:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0