Min dag

Idag har jag duschat alla mina gröna krukväster i badkaret så de är fräscha och dammfria när de byter hem. Sen gick jag en härlig promenad med Cita och Wolf i skogen. Sen har jag packat lite, och börjat fylla bilen från golv till tak.. Måste ju tömma skrivbordet också som jag sitter vid just nu, men då måste jag koppla isär datorn :-(
Clara ligger just nu framför mig mellan mina armar, är sugen på att ta med henne redan första dagen. Hon har blivit så kelgo och himla social den senaste veckan. Vill inte att hon ska tappa det nu om vi inte ses på flera dagar. Men det är nog endå bäst att flytta katterna sist av allt. Så de inte är ivägen i röran som kommer bli de första dagarna i vår nya lya. Å det pirrar i hela mig.. är så förväntansfull ;-)

Sen har jag hunnit förbi syrran en stund på eftermiddagen, jag började hjälpta Alexandra med sin frisyr med vågtången. Sen gav jag Jenny några av mina bebisblommor, som hon ska plantera kanske imorn :-) Hoppas det blir fint och framförallt att de överlever hehe ;-) Jenny sa ju att hon gärna tar emot blommor men hon kan inte lova att de överlever.. ojoj! :-/ Men de tror jag att de gör, åtminstone tagetusarna ;-)

Efter det besöket så åkte jag förbi djuraffärn och köpte kattfoder och hundfoder. Där fick jag även massa bra tips och råd från "fiskexperten" hur jag skulle gå till väga när jag ska flytta akvariumet och fiskarna till Pite. Han önskade mig sen lycka till i Pite :-)

Näe nu ska jag packa in lite mer i bilen, så jag slipper göra det på morgonkvisten.

Ha de så bra i kvällssolen allihopa!! :-)


Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka till i Piteå nu,du vet att jag kommer dit snart.glöm imte ta med sängen till mig,hihi.kram

2010-05-31 @ 21:25:16
Postat av: Erika

Jo de bli skoj nån som gillar träna mycket ha som svårt för de är som ingen som är så träningsinriktat synd att vi inte kunde träna jakt tsm :/ kramar snart är du här eller du kanske redan e de :D

2010-06-01 @ 12:41:28
Postat av: Jenny

Än en gång Tusen tusen tack för blommorna.

Hoppas att det gick bra med flytten idag. Kram

2010-06-01 @ 22:03:35
Postat av: Andreas

Det var en riktigt fin lägenhet. Den ska ni nog få riktigt mysig. Uteplatsen var läcker, påminner lite som en för på en båt.

Kram

2010-06-02 @ 00:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0