Tisdag 4 Maj

Idag vakna jag tidigt för att ta bilen till stan och träffa min coach en sista gång. Så vi har nu skrivit slutrapport som han ska skicka till arbetsförmedlingen. Ska då gå och återanmäla mig där på måndag. Det är alltid kul att träffa coachen men tråkigt att det var sista gången, för han är så himla trevlig :-) Får jag jobbet jag sökte sist i Pite så skulle han bjuda på en vinare, haha vi får väl se hur de blir med den saken :-P

I alla fall så gjorde jag därefter lite viktiga äreenden på stan som jag inte kan berätta om ännu. Men bland annat så köpte jag en ny  t-shirt till älskling, eftersom den han fick av mig innan blivit så ful efter massa tvättar. Den har tappat formen och sömmar har gått upp. Dålig kvalité med andra ord!! Fast den köptes ju på Maxi så vad kunde jag förvänta mig egentligen. Denna är nu köpt på hm, så den ska väl hålla bättre hoppas jag :-) Dessutom är den snyggare. Jag hoppas han blir nöjd med den, så jag får snöra bort den andra ;-) Är ju inte så lätt att köpa kläder till nån annan..

Solen skiner och nu i eftermiddag ska jag följa med brorsan och vaccinera Wolfisen, tänk att han på fredag redan är ett år :-) Lillpojken!

Wolf när han ganska nyligt kommit till Norrland förra sommaren :-)

Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Åååh, inte trodde man att den där lille skulle bli den han är idag.

Just komit hem från en joggingtur. Puh, men rätt skönt ändå.

Kram

2010-05-04 @ 18:15:42
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0