Toa projekt

De senaste dagarna har jag som sagt målat lite grejer. Ett litet projekt jag hållit på med. Det handlar om toan på övervåningen här i Frostkåge. Jag fick ett godkännande av min far att jag fick ge mig på att försöka snygga upp den lite :-) Min far som i vanliga fall brukar vara helt emot att gör om, haha allt är bäst som det är, allt ska vara gammalt och jag tror han är lite rädd att det kan bil fult. Mamma däremot behöver jag inte ens fråga om lov, för hon tycker nog allt förutom det som var blir bättre :-) Men den förändingen som jag gör är inte så stor, men tillräcklig för att det ska bli stor skillnad. Jag har målat lite grejer i vit halvblank lackfärg och idag skurade jag från golv till tak. Det finns fortfarande lite grejer att fixa till men imorn eller i övermorgon tror jag toan är helt klar :-)




Kommentarer
Postat av: mamma

jaha,vad är det du målar?Toastolen det finns ju inget där.

2010-05-08 @ 08:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0