Det lilla toaprojektet

Jag har gjort om toaletten på övervåningen lite här i Frostkåge, här är resultatet.

Före & efter bilder!

Badrumsskåpet målade jag vitt. Det var grönt.



Den lilla hyllan som katten står på var kornblå som första bilden men jag målade den vit, målade även spegelramen bredvid vit, den var konstigt grå, precis som nån målat den med blytsh penna. Snörde bort alla gamla schampooflaskor och satte dit en katt istället. Hängde också tre torkade rosor på väggen.


Elementet är nog det som märktes mest skillnad på när jag slipat och målat det.
Här är Före & Efter bild. Ställde även dit en av mina svärmorstungor på golvet.


Fönster brädan var förstörd i färgen och hade massa fula fläckar så jag fick tillåtelse av pappa att slipa och måla den vit. Tog bort alla gamla planscher som suttit där sen jag var mindre. Bytte tavlan ovanför fönstret och satte dit två små ljuslycktor på fönsterbrädan, med doftljus i.


I övrigt skurade jag från golv till tak. Även om det var rätt små förändringar så blev det en stor föränding. Den där toan har ingen rört på evigheter, så den fick sig ett liten ansiktslyft :-) Allt blev ljusare, fräschare och trevligare helt enkelt :-) Satte även dit en vit liten mus över dörrkarmen :-)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh så fint det blev :)

2010-05-18 @ 19:20:43
URL: http://roosjohanna.blogg.se/
Postat av: Sandra

tack :)

2010-05-18 @ 19:29:26
URL: http://livetarvackert.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Så himla fint det blev! :D

Det syns verkligen skillnad :)

2010-05-18 @ 19:46:41
URL: http://cheze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0