Trevlig dag

Idag har jag som sagt varit med min vännina Johanna Roos och hennes busungar, Anton och Anna. Vi började dagen på Leos Lekland, där jag aldrig varit tidigare. Ganska roligt ställe. Mycket klättring hit och dit, rutchekanor, tunnlar, hoppborg, bollar och bollbad m.m. Jag fick till och med skav sår av ruschkanorna hehe :-P Mellan allt bus så köpte vi glas soch mumsa på. Efter drygt två timmar var vi ganska trötta så vi begav oss. Tyvärr har jag inga bilder för mina blev jätte suddiga och totalt kassa, men jag kanske får några av Johanna som jag kan lägga upp sen :-)

Jag gav Johanna några av mina sommarblommor så vi planterade dem i några krukor på deras ballkong. Solen sken och värmde våra kinder, mycket härligt.. längtar som fan till jag kan plantera ut mina blommor på vår uteplats :-) Sen startade Johan grillen och det bjöds på super god mat, grillat :-)

Tack för en trevlig dag famlijen Roos-Andersson! :-D

Nästa gång blir det kanske kräftskiva i Pite, vem vet ;-)

Kommentarer
Postat av: mamma

Trevligt att ni träffas,jag är hosP-Å nu.

2010-05-28 @ 10:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0