Helgen

Ja den här helgen har varit händelserik.

I fredags så var jag nykter på ett korvparty, sedan agerade jag fyllechaufför till öjebyn, fulla bilen med folk, gode lättförtjänta pengar ;-) Killen som satt fram gav mig en rulle med hundralappar, och sa att jag inte fick räkna dem förns han gått ut och stängt dörren. Men när han säger så, så är det ju klart att man blir nyfiken och börjar räkna dem. 5 st hundralappar!!!! för en sväng från pite till öjebyn??!! Jag sa att jag inte kunde ta emot pengarna, men han sa bara tack för skjutsen och stängde sedan dörren. Jag minnst inte ens vad killen hette?! :-P Sen var jag gode sugen på att gå coh se Itchy Daze som spelade på krogen, men ingen annan var sugen så jag skippa det, åkte hem och tog mig en öl, och somnade sedan i min sköna säng, med min underbara hund!

 

I Lördags åkte jag till Lule. Jag och Niklas försökte hjälpta My och Angelica sätta upp deras nyköpta vardagsrumslampa, men de sket sig.. haha den gick inte sätta upp. Störande, men dom löser det nog i veckan :-) Sen börja vi dricka alkhol och gjorde oss fina, vi laga käk tsm. Tacos stod på menyn :-P Det blev supergott, och vi satt och surrade. Sen kom Simon, Kerstin och Malin. Trevligt att träffa lite nytt folk. Sen åkte jägern fram och jag bjöd laget runt tills den var slut. Vi blev onyktra och hade himla trevligt. Vi körde charader också haha, de är ju skoj ibland. Sen blev klockan så mkt så vi tänkte dra ut på All Star, men kön var LÅÅÅÅNG!! Så vi gick på Heroes istället, men det stället var som litet.. så efter ölen var uppdrucken där så begav vi hos till Corner tror jag det hette. Där bjöd jag My och Niklas på var sin :-) Klockan sprang iväg, och hem fick vi oss. Trevlig kväll, det här behövde jag verkligen! Tack ;-D


I söndags var vi alla lite bakis. Men det är ju sånt man får ta när man röjer på. När jag kände mig piggare och hade duschat så drog jag till Öjebyn, där jag lämnat Cita. Det bästa är att jag vetat att hon haft det bra med den hon varit med :-) Så jag bjussa på pizza till hundvakten och surrade en stund. Sen hem och sova!


Charader :-)



Sköna brudar!



Polis, polis potatisgris :-)
Nämen en trevlig polis faktiskt!

Sötisarna ;-D


Kommentarer
Postat av: mamma

Får man röda ögon av jägern?

2010-11-08 @ 15:15:39
Postat av: Andreas Lundqvist

Kul att du haft kul.

Passa dig bara för vilka du skjutsar. Ha med dig nån du känner. Vill inte att jag och Wolf ska måsta komma upp med bilen full av hårdnackade typer.

Var rädd om dig, kram

2010-11-08 @ 19:02:32
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0