Irriterad dag



Idag har jag varit så sjukt irriterad..
men för hoppningsvis så tar ju ut mina irritationer på träningen ikväll :-)
Ikväll blir det alltså träning, men denna gång ska en instruktör gå igenom träningen för mig så jag inte tränar fel. Är ju ganska viktigt att göra rätt, så man inte sliter ut sig istället för att bygga upp en. Men det ska bli kul! Jag ska fråga en massa och säkert lär jag mig nya saker.

Idag har jag flytt packat ännu mer och snart ska jag och Cita bege oss till nya lägenheten, ska sätta upp lite lampor så man ser vad man gör där. Kanske blir att jag hänger upp gardiner i köket också, om de passar för längden :-) Gardiner gör ju stor skillnad på mysfaktorn.


Gugge ska få låna hans syrras tv till hans nya lägenhet, (den vi använde just nu) för hon har ju precis ryckt in i lumpen och behöver den inte. Så då ska jag få låna Gugges gamla tv, för den är ju betydligt större än den jag har i Frostkåge. Det var himla snällt av han :-)

Nu - ut på promenad med cita! ;-)


Kommentarer
Postat av: mamma

Bra att ni är snälla med varandra.kram

2010-11-08 @ 18:43:37
URL: http://ainalundqvistblogg.se
Postat av: sanna

Jaså hur här de med dig sandra?!

du hade en bra helg?

Kramar

2010-11-08 @ 23:31:08
URL: http://saganomrasmus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0