Jobbigt!


Fan imorn går det stora flyttlasset!!!
Vet inte om det känns bra eller dåligt, det är nog blandade känslor.
Har lyssant på musik hela dagen, medans jag packat lådor och skruvat isär möbler.
Gugge hjälpte till med soffan, takfläkten och badrumskåpet.

Det ända positiva idag är att jag fått veta att jag ska till Lule på måndag och bli informerade mer om taxiföraryrket och bil intervjuad.. så då får vi se om jag får gå gratis taxiförarutbildning lr inte?! Hoppas verkligen på det, då är jag ju sysselsatt i några veckor med pluggande och ett jobb är ju alltid ett jobb!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till med flyttlasset! Vi börjar med stora flyttlasset idag med... huvva vad det är jobbigt att skruva, packa och lyfta! Ses vi imorgon? kram

2010-11-12 @ 08:06:31
URL: http://roosjohanna.blogg.se/
Postat av: Mamma

Förstår hur det känns,det är inte lätt att skiljas.

Men som jag sagt tidigare hoppas att ni ändå kan vara vänner.En stor kram.

2010-11-12 @ 11:47:40
Postat av: sanna

Jag håller tumarna för dig =) jag tror att de kommer gå jätte bra.. men om du ska till lule på måndag så kan vi träffas, jag kommer också vara i lule=)



Kram

2010-11-12 @ 13:43:23
URL: http://saganomrasmus.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hoppas att det gått bra för dig idag.Kram

2010-11-12 @ 18:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0