Så här ligger det till med mig och Gustav


Ja det är ingen hemlighet längre att jag och Gustav ska flytta ifrån varandra.
Vi var tillsammans i 4år och 7 månader. En bra tid som vi båda lärt oss mycket av.
Vi har fått var sin lägenhet och jag håller på att packa kartonger för fullt på dagarna.
Det kommer bli tufft med ekonomin men jag ska banne mig klara det!
Jag tycker verkligen om Gustav han är en jävligt fin människa och
det är himla tråkigt men blir bäst så här, eftersom vi bråkat så mycket på sistone.
Vi är inte ovänner, och det är det viktigaste tycker jag.
Vi behöver helt enkelt tid för oss själva.


Det jag ska fokusera mest på just nu är:

Att flytta klart! All frivillig hjälp mottages tacksamt!?
Jag bjuder på middag till alla som kan, ids och orkar hjälpa mig?????

Det blev som sagt ingen frisörutbildning för min del, vilket är väldigt tråkigt :-(
Det blev krångel med lånet, så jag får kanske söka nästa år om min ekonomi är bättre.
Jag måste skaffa mig ett fuck'n JOBB!!! Helst igår!! ..hoppas fortfarande på gratis taxiutbildning via arbetsförmedlingen! Men söker jobb utöver det. Om jag kommer med i utbildningen så börjar den redan i november och håller på i 8 intensiva veckor. Har kontakt med PiteTaxi, och de tyckte jag lät mycket intressant och ville jag skulle höra av mig om jag får börja utbildningen. Vilket kändes positivt.

Det jag även ska fokusera på är min vänner, mina djur och min träning.


Ja nu vet ni läget och slipper undra en massa eller sprida falska rykten..





Kommentarer
Postat av: Berit

Synd att det blev som det blev, men lycka till med allting iallafall!

Kram

2010-11-03 @ 17:57:52
Postat av: Johannes

Bah, och jag som sagt till alla att Cita åt upp honom... Du reder dig syrran, och snart finns det gästrum i sandåsen ifall du vill tare "lugnt" nån helg. Då kan du plocka upp Andreas på vägen också så blire filmhelg. Alvin skulle nog inte ha nått emot det heller =)

2010-11-03 @ 19:28:05
Postat av: Anonym

Hoppas allt ordnar sig för dig,visst är det tråkigt att det blev så här.Det känns som en stor sorg.

Inget man hade väntat sig,ni verkade ju alltid så kära i varandra.Bra att ni kan vara vänner i alla fall.En stor kram.Vi ses snart.

2010-11-03 @ 19:52:54
URL: http://AinaLundqvistblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0