Vardagen

Ja den nya lägenheten rullar på... Jag har fortfarande lite grejer kvar att göra. Ska sätta upp lite på väggarna och nån lampa som ska upp i taken här och där.. ganska mörkt utan belysning. Men tror jag måste be någon om hjälp för att klara av det själv.. Är ju lite bökigt :-(

Jag har börjar min första dag idag på färdtjänst och taxiförarutbildningen. Shit det verkar ganska svårt men vi får väl se, jag ska banne mig ta mig igenom de här 8 veckorna :-) Jobb Jobb Jobb!!!

Här bygger jag ihop bokhyllan, när jag äntligen hittade skruvarna till den :-)



Nu ska jag börja rulla mot öjebyn för att träna med Erika.
Ska pressa mina stackars små muskler :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0