Agilityträning på första snön

 

Ja jag har ju då varit och tränade agility idag, med Erika och Erkki :-)
I början snöade det en hel del men det hindrade inte oss.
Sen lugnad vädret ner sig. Lite halt var det ju så man inte kunde springa fullt ut, men kul var det ändå. Alltid roligt att ha sällskap när man tränar.
Jag hade ritat några övningar med många olika byten just för att få träna in det lite mer så Cita accepterar att jag springer på hennes vänstra sida lite mer.


Ämbla var jätte duktig på vippbrädad, fast än hon inte gjort den så mycket tidigare, hon hade en gullig stil i form av att krypa fram på den, sötisen :-) För Cita gick det också bra :-) min darling!

Jag filmade när Erika och Erkki tränade och de filmade mig. Men tyvärr så är Gugges kamera mongo! Så bilderna går inte se på datorn, utan bara i själva filmkameran! NÄE, imorn får det bli en sväng in till stan och köpa en ny batteriladdare till min kamera så det går filma på tävling till helgen! :-) Det är ju så kul att se sig själv springa med Cita för att se vad man gör för fel och även vad man gör som är bra.

 

Bjuder på två bilder iaf..

 


Cita chillar bredvid vippbrädan..
Hon sitter och väntar medans vi plockar undan allt vi dragit fram.

 

 


Erika och Erkki.
Mellan dem en duktig Ämbla som städar undan sandsäcken :-)
Hon är så himla söt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0