En kväll att minnas ♥

Ja denna kväll kommer jag aldrig att glömma!
Fantastisk kväll med fantastiska vänner.

Vi gjorde varandras hår och jag sminkade Sanna,
fast Peter fick vi varken fixa hår eller sminka på hehe :-P
Vi käkade jättegod tacos, skrattade, drack alkohol, snackade och hade himla roligt
hemma hos Sanna och Peter i deras mysiga hus.
Det kom till och med några utklädda barn som sa: Bus eller godis!
Så vi valde godis för fridens skull :-)


Häxan Sanna & Djävulen Sandra.


SnyggSanna, jättefin bild på henne :-D




Ja som ni ser så hade jag röda linser med styrka :-P
Ganska skönt att slippa glasögonen, det händer ju inte så ofta.




Ååhåå.. Häxan och munken hånglar ;-P


Captain Morgan :-P




Sen när klockan började närma sig 22.00 så drog vi ut till Farmen.
Drack mer alkohol, skrattade, dansade, spanade in alla coola utklädnader.



Munken var inte nykterist :-P



Häxan blev olydig ;-)

Med ett litet missförstånd på tiden,
eftersom vi inte tänkte på att ställa om klockan så blev det lite svårt att ta sig hem,
men tillslut så hade Munken fixat en taxi åt oss så vi tog oss hem iallafall :-)
Då blev det att fylla magen med lite käk och sen slockna jag i sängen efter 4.00 nån gång.

Tack Sanna och Peter för en oförglömlig kväll/natt :-D


Kommentarer
Postat av: mamma

Ni ser ut att ha haft det trevligt.

2010-11-01 @ 09:26:59
Postat av: sanna

Tack själv, vi hade jätte kul i helgen.. du får ta och skicka till min mejl bilder, efter som jag inte använde min egen kamera :P



Kramar

2010-11-01 @ 12:03:19
URL: http://saganomrasmus.blogg.se/
Postat av: Andreas Lundqvist

Kul att ni haft en härlig helloween.

Har aldrig varit på nån riktig helloweenfest, det hade varit kul.

Kram från mig och vargen

2010-11-01 @ 18:17:41
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0