Torsdag

 

 

Varit några dagar hos Erika och Erik nu, undrar om de börjar bli less mig snart hehe?!

Vi har bl.a spelat mario wii, jag ÄGER i det spelet.. eller så inte!

Nämen det är kul!

Önskar jag hade pengar till ett wii. Men kanske nästa år.

Sen har Erik hjälpt mig att byta till vinterdäck på brum brummen, himla snällt! :-)


Nu har jag nyss kommit hem från affärn, har handlat lite käk till kyl och skafferi.


Ska ut och springa en sväng nu med Cita i det vackra vädret.

Jag sprang ju igår också, så jag får ju inte tappa suget redan!

 

Ha de!

 


Kommentarer
Postat av: My

sv; Åh, så spännande :) hoppas att det går som du vill! Vad det nu kan vara :P

2010-10-21 @ 12:13:10
URL: http://korvstumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0