Söndagsmys ♥

Ja först blev det att gå till "grannen" och rösta.
(Jag säger grannen eftersom vi bor ca 20m från Strömnäskyrkan som vi hade som röstlokal).

Sen bra det ut på äventyr i Paaadjeero'n ;-) Vi körde runt och kollade runt lite i byarna runt Pite. Gustav sa tidigare att jag skulle lämna tänkandet åt honom.
Hmm, vad menar han med det?
Det han menade var att han tog med sig bullens pilsnerkorv och korvbröd i bilen, han tänkte vi skulle stanna nånstans och göra vår mat över öppen eld. Saken var ju bara den att när våra magar börja kurra sidådär nån timma senare så började det SPÖREGNA!! Jag menar verkligen TOKREGNA! Jag fick mig ett gott skratt åt just det han sa tidigare: "Lämna tänkandet åt mig, gumman" ;-)
Men som tur var så slutade det regna efter 3 minuter så vi stannade och åt vår mat ute iaf :-D
Vilket alltid är lika mysigt!

 

Sen blev det en sen middag hemma i tv-soffan ;-)


Kommentarer
Postat av: mamma

Gott,men ser nästan ut som ni äter sniglar..

Du sitter väl inte å blir kall om lilla rumpan?

Kram på er

2010-09-20 @ 21:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0