Rydde opp godt her, og så koselig foran en film


JA! Nu röja undan lite mer här och sen blir det film mys. Ska poppa popcorn och ta mig ett kallt glas vatten med isbitar i sen kolla på filmen I rymden finns inga känslor :-) Jag hoppas den kommer va bra och för hoppningsvis får den mig att tänka på lite annat än allt skit jag måste ta tag i.

Bilen är i alla fall på lagning nu, får kanske tillbaka den på fredag eftermiddag, annars måste jag vänta till måndag eftermiddag. Jag skulle behöva handla en massa käk för jag rensade ju ur kylskåpet och end el ur skafferiet innan jag åkte till Norge. Blir lite tungt att handla utan bil, men vi får se hur jag löser det. Blir kanske att ta min underbara Norrøna rygga med till affärn och sätta på Cita hennes klövjeväska, så kan man fylla dem med käk :-) Jag ska köpa lite bakprodukter så jag kan baka bröd tänkte jag, det blir ju rätt så mycket billigare och godare.



Ska fota mig till taxikortet imorn också,
så det blir spännande att se hur det kommer se ut :-)

Kommentarer
Postat av: Mamma

HiHi du kan ju inte bli annat än söt,om du kollar ditt körkort vad jag minns,kram

2011-02-08 @ 21:11:22
Postat av: My

Tack, det värmer :) nej då jag ska inte försvinna :P men det blir en utmaning att bromsa allt. Inte att jag inte vill utan att det är svårt att balansera kosten och så :)

2011-02-09 @ 01:23:58
URL: http://korvstumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0