Helgen som var

Igår kom jag hem från en härlig helg i Piteå men min älskling

Gustav hade haft planer för oss som jag inte fick veta men det gick inte genomföra för det var stängt dit vi skulle. Jag blev jätte nyfiken men fick endå inte veta vad det var för vi skulle tydligen göra det nån annan dag istället =)

Fredagen åkte jag förbi hos Emma och hälsade på, synd att man träffas allt för sällan. Hon visade vad de gjort om i huset och sen bjöd hon på nybakad sockerkaka och vi pratade om lite allt möjligt, mycket trevligt =) När jag sen åkte till Gugge så hade han gjort fläskfile och potatis, mycket gott var det =) Särskillt salladen, mmmm =P Sen såg vi lets dance och solsidan och bara rådde om varandra =D

Lördagen åkte vi till Nybyn för att kolla på Gugges föräldrars nya valp, Sessan. Hon var jätte go och trevlig =) Jag klippte även hennes och Egons klor. Sen gick vi ut på gården för att Gugge skulle pröva sin nya snowboard han beställt, för hans gamla var gode så använd och trasig.

Så här ser den ut..

Sen åkte vi förbi Maito och hälsade på och kollade på det han hunnit gjort om i huset, det blir hur fint som helst det han gör =) Vi åkte och köpte kött och grejer för att sedan inviga hans utegrill för i år. Vi gjorde egna grillspett med fläskfile, champinjoner och paprika på.. de blev SUPER goda =D

Söndagen började med att vi åkte och tankade min bil och kollade på lägenhetsområden där vi vill skulle kunna tänka oss att bo. Sen bjöd Gustav på en fika inne på gallerian. Gott och himla mysigt =) Gugge köpte två spel till hans 360 som vi sedan provspelade när vi kom tillbaka till lght:en. Det ena var inte riktigt min grej men det andra verkade ganska roligt.

Kvällen innan såg vi på filmen World Trade Center, och det är konstigt vad filmer kan påverka en. Ni som redan sett den filmen vet ju kanske vad jag menar. Efter man sett den så uppskattar man det man har mycket mer och blir glad över så lite. I vanliga fall så brukar jag bli irriterad då Gustav sitter och spelar tv-spel länge och jag blir nästan sur för jag vill ju att han ska umgås med mig istället och ta vara på de få dagar vi har med varandra nu för tiden. Många känner nog igen sig?! Men den här gången var det annorlunda. Jag var glad över att bara sitta och titta på honom när han spelade och jag lät honom sitta där några timmar och spela utan att störa honom. Medans gick jag ut med cita på en härlig kvälls promenad och lagade sen middag till oss. Jag var bara så glad och lycklig över att jag faktiskt har en sån fin pojkvän och att han vill ha mig som flickvän. Jag älskar dig Gustav


Kommentarer
Postat av: mamma

Det syns att ni Älskar varandra.Ni är jättegulliga.

Det är .mysigt med en romantisk kille

2010-03-08 @ 16:58:58
Postat av: Andreas Lundqvist

Snyggt motiv på brädan...

2010-03-08 @ 17:13:01
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mamma: Gustav kanske verkar jätte romantisk här i bloggen, men det är han inte. Det närmaste romantiska han gör är att laga god mat till mig. Men det gör ju jag till honom också :) Fast det är klart folk ser ju olika på vad som är romantik.



Andreas: Ja visst var den ganska cool :P Fast lite läskig tycker jag :)

2010-03-08 @ 19:03:37
URL: http://livetarvackert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0