Kommer bli en härlig helg

Nu har jag packat och ska strax bege mig till Gustav i Piteå. Därifrån ska vi till Nybyn och sova en natt sen vidare till Kronogård. En hel helg, bara jag, Gustav och Cita. Bo i en stuga med bara vedkamin, ingen el och inget vatten. Vi kommer göra härliga skoterutflyckter tillsammans, grilla korv och steka älgskav över öppen eld. Åka hundspann i tre timmar och käka mitt ute i skogen. Jag tror vi kommer ha de super mysigt och trevligt. Att leva nära naturen det är något som båda jag, Gustav och Cita trivs utmärkt med. Vi kommer ha jätte härligt. Det enda som jag kan tycka är lite småtråkigt är att vi inte kan duscha på hela helgen, men det får vi leva med ;-)

På lördag den 27/3 2010 har Jag och Gustav varit tillsammans i 4 härliga år.
Så det ska vi fira i stugan med levande ljus, en brasa som sprakar, vin, kex och ost ;-)
Det blir grejer det :-D



Kommentarer
Postat av: Mamma

HiHi,ja ni står nog ut med stanken av varandra.glöm inte ljusen.kram på er.

2010-03-26 @ 08:08:11
Postat av: Johanna

Det låter inte illa. Nu blir jag lite avis faktiskt. Ha de jättebra!

2010-03-26 @ 08:51:55
URL: http://roosjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0