Orkidéer

Jag fick VG på matteprovet!!!
Fy fan vad glad jag blev. Det trodde jag aldrig om mig själv. Men där ser man..

 

Idag har vi varit hos syrran på kalas, för hon fyller år idag.
Jag köpte 20 vita tulpander till henne, för jag vet att hon gillar vitt :-P

 

Innan det så var jag och mamma på solbacken och strosade omkring,
vi gick bland annat in på blomsterlandet och kollade in alla fina orkidéer. Det är nämligen orkidée vecka nu så det är en expert där som omplanterar ens orkidéer och ger en råd och tips. Eftersom jag fått VG på provet så unnade jag mig en egen orkidée för att fira ;-) Så nu står den ståtlig som en fura i fönstret i Frostkåge.

Nu gäller det bara att få den att överleva också ;-)

 


Kommentarer
Postat av: elin

Grattis till matteprovet vännen! :) Och vilket otroligt vackert par ni är! Kärleken verkligen glittrar om er! :)

2010-03-30 @ 22:24:52
URL: http://mejelin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Grattis till det lyckade provet.Akta blomman för katterna river ner den,ställ tätt med blommor så dom inte kommer upp i fönstret.

2010-03-30 @ 22:48:27
Postat av: *Sandra*

Tack mamma =)

2010-03-30 @ 22:57:53
Postat av: *Sandra*

Tack Elin, det betyder verkligen att få höra något sådant =)

2010-03-30 @ 22:59:20
URL: http://livetarvackert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0