Leos Lekland

Idag är det bestämt date med Roos och hennes underbara barn :-) Roos föreslog Leos Lekland och att jag inte kom på det tidigare. Jag var inte sen med att understryka det förslaget! Jag har alltid velat se hur det ser ut inne på ett sånt ställe och att få leka av sig lite med Anton är ju bara en stor bonus ;-D

Bollbadet ser jag fram emot! ;-)



Sen ska jag ta med mig några av mina sommarblommor till Roos, som hon får sätta på ballkongen. Ska bli skönt att få börja bli av med några. Jag flyttar ju på 5 DAGAR så jag vill ju gärna att pappa ska slippa måsta vattna och sköta om dem när jag flyttat. Även om jag skött om hans tomater och gurkor rätt mycket. Thihi det är nog mest det att jag inte riktigt litar på att han sköter dem rätt ;-) Min gullepappa!

Näe nu ska jag lägga spår till Cita, sen duscha och käka lunch! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0