Måndag och 8 dagar kvar

JAAAA 8 DAGAR KVAR TILLS FÖRSTA FLYTTLASSET GÅR MOT PITE!!! ;-D
Fan va jag längtar!!

Nu är mamma i Ö-vik och på väg ner till Sthlm. Blir även en sväng över till Peters grav på Åland också. Önskar jag hade pengar att följa henne. Men kanske jag och G åker över till Åland om vi ska till Göteborg i sommar :-) G har ju två bröder som bor i Göteborg och pluggar.

Idag är jag och Carmencita hundvakt till Wolf. Det blåser ganska mycket ute just nu,  men vi ska ta oss en härlig långpromenad senare i eftermiddag. Blir nog att gå milen runt byn :-) Himla härligt sträcka.

Carmencita & Wolf

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har några skjortor är om G vill ha dom. Kram

2010-05-25 @ 22:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0