Mina vänner

Just sett sista avsnittet på säsong 7.
Slutade sjukt spännande!



Jag blir så imponerad av One Tree Hills starka vänskapsband.

Jag vill ha starka och pålitliga vänner vid min sida. Det vill väl alla.
Men tyvärr, så tappar man lätt tråden mellan varandra när man flyttar hit och dit.
Vissa vänskaper finns fortfarande kvar och jag vet att de kommer alltid finnas där. Men de har blivit svagare och inte alls lika starka.. Gör man ingenting åt det så tappar man sina vänner. Jag är urdålig på att hålla bra kontakt med ni som bor långt bort. ..och ni är ju inte heller så bra på det för den delen. Dem jag skulle vilja bygga upp starkare vänskapen med igen är Roos, Pälskling, Emma och Erika! Dessa fyra tjejer har jag delat så himla många minnen med.

När jag mådde som sämst så fanns det ingen vän att luta axeln mot. Tack och lov så hade jag Gustav som alltid stöttat mig, och alltid kommer vara min bästa vän.
Ni sa att ni fanns om jag ville prata, men ni gjorde inget mer?!?! Jag kan inte klandra nån för det utan det är dels mitt eget fel. Jag har legat på latsidan med att försöka bevara mina vänskaper. Jag vill ha en ändring på det!!!

Jag ser flytten den 1 juni som en ny start. En ny start på livet. Ny bostad. Förhoppningsvis nytt jobb. Nya vänner. Men, de gamla vännerna är ju faktiskt de som betyder mest.

Ta upp telefonjäveln och ring!

Kommentarer
Postat av: Erika

Sandra du är inte ensammen om att vilja ha tillbaka den tiden de vill jag med men när du flyttar ska de bli ändring på de. Få vi börja träna tillsammans för du gillar ju träna hund jag med har som ingen som riktigt brinner för de som jag :/ Så vi ses vännen.

2010-05-24 @ 18:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0