Väntan

Sitter här och väntar på ett samtal om det blir så jag måste till Pite ikväll eller inte. Allt hänger på lite aska. Medans jag väntar sitter jag och pluggar jägarfrågor.... Som Gugge brukar säga: Sandra (jag) hatar att inte veta! Tror jag måste ha lite framförhållning för att känna mig lugn..

Ajja, jag blir ju inte dummare at att plugga lite extra iaf.

-------------------------------------
Uppdatering:

Gugge ringde nyss och det blir att åka till Pite ikväll.
Ska då sova där tills imorn, och ta med mig lill Sessan till Frostkåge :-)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Va? :( visste inte ens att du hade en blogg, förrän idag då mamma visade mig. Förstår inte hur jag kunde missa det? :( nu blir det att skummläsa din blogg :)

2010-04-25 @ 20:07:02
URL: http://cheze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0