Skaffat valp

Nej jag har inte skaffat valp, men Gugges föräldrar har. En ny liten smålandstövare. En tik på ca 12 veckor, vid namn Sessan. De har länge pratat om att de ville ha ett nytt tillskott i familjen men det blev aldrig av. Men nu så slog de till. Hon verkar mega söt och busig precis som en valp ska vara. Jag tror hon kommer trivas tillsammans med Egon.

Här bjuder jag på en liten film på dem, som Gugge filmat..
och av nån konstig anledning måste han alltid vrida kameran ett kvarts varv när han filmar =)


Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

va fin hon verkar. Och hon och Egon verkar komma bra överens.

Och ja, lite nackspärr kan man nog få av att titta :P

2010-02-28 @ 21:19:03
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: mamma

En massa fötter,hihi

2010-02-28 @ 21:41:00
Postat av: sandra

Andreas: Jo hon verkar jätte fin =) Jag längtar tills jag får träffa henne =)

2010-02-28 @ 22:41:57
Postat av: berit

hon är ett riktigt mystroll...

2010-03-02 @ 21:28:38
Postat av: sandra

Berit: Jo jag kan tänka mig det =) Hon ser ut att trivas jätte bra med Egon, vilket känns skönt :D

2010-03-03 @ 08:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0