Jobbat klart i Nybyn

Här kommer lite bilder från det sista jag gjorde i Nybyn.

Målade 5 nya dörrblad, med ljusgrå färg.
Före.............................................................Medans


Efter


Skrapade och målade om broräcket till huset, med svart/brun lasyr.
Före

Före

Efter


Skrapade och målade om fönster och dörrar på bron.
De skåneblåa möblerna har jag också målat.
Före..............................................................Efter

Före

Efter




Fortsatte att måla den andra delen av korridoren i fuse.
Så från barndiareé-gul blev det en ljus och fräsch ginstgul på väggarna, med ljusgråa detaljer.
Före

Efter


Sådär det var väl iaf det jag kom ihåg att fota. Är ju som kul att kolla så här i efterhand vad jag gjort, och det är ju så kul att lite färg gör en så stor skillnad på saker och ting. Tycker det blev jätte fint och trevligt. Dock så när jag skulle åka in och köpa färg till väggen i fikarummet så blev den lite väl rosa än vad som var tänkt, men rosa är ju mode nu så ;-) Sen så blir man ju glad av en knallig färg också thihi. Jag har trivts utmärkt att jobba i Nybyn. Är dock ganska skönt att slippa pendla nå mer, blev gode less efter 4 veckor. Sen har jag ju fått god lunch varje dag som Berit lagat, så det har inte alls varit så pjåkigt att jobba hos svärmor och svärfar :-)
Tack för dessa fyra veckor :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0