Midsommardagen

Tog det lugnt i läggan. Erik sov över, det blev en sen frukost sen spela grabbarna supermario några timmar. Middagen kände jag mig extra snäll så jag bjöd Gugge och hans bror på köptes pizza som vi hämtade och åt framför en filmen, sommar med Göran. Trodde filmen skulle vara bättre än den var, men helt okej tidsfördriv.

När Erik dragit så bar det av mot Svensbyn för att möta upp några vänner. Jag fick vara chafför till Gugge som drack alkohol under kvällen. Ajax hade ordnat fest med stort partytält, som för övrigt höll på blåsa över häcken när vi satt i det, och som tydligen gjorde det också och ut på vägen efter vi hade åkt efter kl 2 hehe ;-D Det blev kubbspelande, twisterspelande, kvällsdopp i sjön, dans och mycket glada upptåg. Helt klart en himla rolig kväll, trots min nykterhet :-D Slutsatts - Man KAN vara nykter och ha kul på en fest!

Cita följde såklart med

Twisterspel.. -jag vann en omgång ;-) Jiieeeyy!



(Bild snodd av My På Facebook,
eftersom jag inte hade nån bild på mig själv från kvällen)   ;-)




Kubbspel


Snappshkååålen



Kvällsbad



Dansbanan



Gänget som blev kvar i slutet, ja åsså fotografen ;-)




Tältet med sjön i bakgrunden.


Det var en trött vovve som nästan börja snarka innan hon hunnit traska till sängen

Kommentarer
Postat av: My

Det var ju inte så tokiga bilder ;) skulle du kunna skicka dom till mig? :)

2010-07-01 @ 21:41:21
URL: http://korvstumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0