Städat bil


Ja idag har jag städat min bil i flera timmar! Först dammsugit överallt, så nu får man leta för att hitta hundhåren som innan dammsugningen hade helt okuperat min bil hehe. Sen skurade jag golvmattorna med grönsåpa och damtorkade instrumenatpanelen med våtservetter så det doftar fräscht och gott. Sen var det dags för att skura sätena med ett sorts skum som jag köpte för över ett halvår sen hehe ;-P Det heter Sonax Xtreme Textil och Alcantararengöring. Jag kan verkligen rekommendera det medlet, fläckarna åker bort och bilen luktar fräscht och känns som ny igen, dessutom är det rätt enkelt att använda :-)




Haha det ser ut som min bil ska ut och flyga ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0