Intervju

Jag idag var jag till Lule och träffade Sanna en stund på stan, vi käka på Max och gick runt och pratade :-) Sen bar det av till af i Luleå, där blev jag informerad mer om taxiutbildning och yrket och även intervjuad. Intervjun gick hyffsat tycker jag, men svårt att säga nått. Vi var 12 stycken och det finns 6platser, en är redan tillsatt så finns kvar 5 platser, så får väl se om jag är en av de där som får en gratis utbildning till färdtjänst och taxischaufför :-) Hoppas på det, men det kommer i så fall bli ganska så tufft och mycket pluggande!

Bjuder på en bild på Clara Mirakel när hon var
groggy efter steriliseringen för ett tag sen.
HAHA!!!

Kommentarer
Postat av: sanna

Tack för en bra dag =) även om den inte hann bli så lång.. jag håller då tummarna att du bli en av dom 5 =) kram

2010-11-15 @ 20:51:16
URL: http://saganomrasmus.blogg.se/
Postat av: Andreas Lundqvist

Håller tummarna..

2010-11-15 @ 21:56:46
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0